Rotmund Corson`s blog

Wednesday, March 12, 2008

Rocio Durcal - Antologia CD-2

Rocio Durcal - Antologia CD-2

Country: unknown
Genre: Folk
Year: 0

Track list:

  • Rocio Durcal - Amor de mi vida.mp3
  • Rocio Durcal - Amor del alma.mp3
  • Rocio Durcal - Cuando dijiste adios.mp3
  • Rocio Durcal - Cuando yo quiera has de volver.mp3
  • Rocio Durcal - De serenata.mp3
  • Rocio Durcal - Fue tan poco tu cari o.mp3
  • Rocio Durcal - Fue un placer conocerte.mp3
  • Rocio Durcal - Jam s me cansar de ti.mp3
  • Rocio Durcal - Juro que nunca volver.mp3
  • Rocio Durcal - L grimas y lluvia.mp3
  • Rocio Durcal - No lastimes m s.mp3
  • Rocio Durcal - Nuevamente sola.mp3
  • Rocio Durcal - Se me olvido otra vez.mp3
  • Rocio Durcal - Siempre estoy pensando en ti.mp3
  • Rocio Durcal - Tarde.mp3
  • Rocio Durcal - Te recuerdo dulcemente.mp3
  • Rocio Durcal - Te voy a olvidar.mp3
  • Rocio Durcal - Tu abandono.mp3
  • Rocio Durcal - Ya no insistas coraz n.mp3
  • Rocio Durcal - Ya no me busques m s.mp3


Download Rocio Durcal - Antologia CD-2 or try search. Another link: Rocio Durcal - Antologia CD-2

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home